Regulamin sklepu internetowego TrenPablo 

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego prowadzonego pod adresem trenpablo.pl jest osoba fizyczna – Paweł Pawłowski – Nowowiejska 20A m27, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, dostępny pod adresem e-mail: kontakt@trenpablo.pl.

  2. Sklep oferuje dwie kategorie produktów:
    a) Gotowe plany treningowe i dietetyczne – publikacje cyfrowe udostępniane po dokonaniu płatności.
    b) Indywidualne usługi trenerskie i dietetyczne – usługi świadczone w formie umowy zlecenia, obejmujące przygotowanie personalizowanego planu na podstawie informacji przekazanych przez Klienta w formularzu zamówienia.

  3. Zamówienia w Sklepie można składać wyłącznie poprzez stronę: trenpablo.pl.

  4. W sytuacji, w której zamówiony produkt dostępny jest na zamówienie, na podstronie produktu w Sklepie dostępna jest informacja o czasie oczekiwania na dany tytuł, który jest także minimalnym czasem realizacji zamówienia.


  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie poprawnie zapisanego i aktywnego adresu e-mail.

  6. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto.

  7. Sklep oświadcza, że dostarczany towar jest wolny od wad.

  8. Zapytania związane z funkcjonowaniem Sklepu i jego ofertą mogą być kierowane na adres e-mail: kontakt@trenpablo.pl. Kontakt z obsługą Sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

  9. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na wskazany adres e-mail.

  10. Złożenie zamówienia jest uznawane za ofertę zawarcia umowy (kupna-sprzedaży lub umowy zlecenie w zależności od wybranego produktu, szczegółowe informacje znajdują się w punkcie II oraz punkcie III regulaminu sklepu). Umowa dochodzi do skutku w momencie potwierdzenia przez Sklep dostępności produktu. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep poinformuje Klienta, a zamówienie zostanie anulowane.

  11. Jeśli klient płaci za zamówienie z góry sprzedawca jest uprawniony do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez klienta pełnej płatności w terminie 5 dni od daty otrzymania przez klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

  12. Podczas dokonywania płatności za publikacje w formie elektronicznej klient wyraża zgodę na otrzymanie publikacji przed upływem terminu odstąpienia od umowy.


  13. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur i paragonów w formie elektronicznej. Dokumenty sprzedaży wysyłane będą na adres e-mail wskazany w trakcie składania zamówienia

  14. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie produktów oferowanych w Sklepie niezgodnie z ich przeznaczeniem.

  15. Dokonanie zakupów na stronie sklepu internetowego trenpablo.pl wiąże się z akceptacją regulaminu.

II. ZASADY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW CYFROWYCH (GOTOWE PRODUKTY)

  1. Zakup gotowego planu oznacza udzielenie Klientowi dostępu do publikacji cyfrowej, która nie podlega zwrotowi (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta).

  2. Zakup gotowego produktu jest uznawany za ofertę zawarcia umowy (kupna-sprzedaży). Umowa sprzedaży dochodzi do skutku w momencie potwierdzenia przez Sklep dostępności produktu, z zastrzeżeniem pkt 12. W przypadku braku w Sklepie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, Sklep poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji, kontaktując się przez podany adres e-mail lub numer telefonu. W takim przypadku zamówienie jest anulowane

  3. Klient po dokonaniu płatności otrzymuje link do pobrania pliku.

  4. Zakupiony plan może być wykorzystywany wyłącznie na własny użytek – zabrania się jego kopiowania, udostępniania osobom trzecim lub odsprzedaży.

  5. Klient otrzymuje e-mail z linkiem umożliwiającym pobranie zakupionej publikacji elektronicznej, który jest tylko do jego własnego użytku i nie wolno go udostępniać.

III. INDYWIDUALNE USŁUGI TRENERSKIE, DIETETYCZNE ORAZ MENTORSKIE 

  1. Klient, zamawiając indywidualną usługę, staje się zleceniodawcą, a Właściciel Sklepu (Paweł Pawłowski) zleceniobiorcą w rozumieniu Kodeksu cywilnego (umowa zlecenie)

  2. Po dokonaniu zakupu Klient otrzymuje na podany adres e-mail formularz konsultacyjny, który musi wypełnić w celu określenia swoich potrzeb, celów treningowych i ewentualnych ograniczeń zdrowotnych.

  3. Na podstawie dostarczonych informacji Właściciel Sklepu tworzy indywidualny plan treningowy lub dietetyczny.

  4. Czas realizacji usługi wynosi do 7 dni roboczych od momentu przesłania przez Klienta uzupełnionego formularza.

  5. Po otrzymaniu w pełni personalizowanego produktu Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy.
    Zakupiony plan może być wykorzystywany wyłącznie na własny użytek – zabrania się jego kopiowania, udostępniania osobom trzecim lub odsprzedaży.

  6. W przypadku nieprzesłania wypełnionego formularza w ciągu 14 dni od zakupu, zamówienie zostanie anulowane bez możliwości zwrotu środków.

  7. Dodatkowe pytania dotyczące planu są możliwe przez 14 dni od jego otrzymania.

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI 

  1. Klient może dokonać płatności za produkty i usługi za pomocą systemu szybkich płatności HotPay.

  2. Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu.

V. WARUNKI REKLAMCJI 

1.Reklamacji może dokonać tylko klient.


2. Zakupiony w Sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony Sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: kontaktrenpablopl@gmail.com, z dopiskiem „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.


3. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na adres e-mail podany w formularzu reklamacyjnym. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio na adres e-mail: kontakttrenpablopl@gmail.com

4. Obsługa reklamacji odbywa się wyłącznie drogą e-mailową.


5. Sklep informuje, że produkty przesyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi reklamacji. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar bez zabrudzeń oraz niezniszczony.


6. Sprzedawca odpowiada wobec klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową.

Produkty cyfrowe i indywidualne usługi nie podlegają zwrotowi po dostarczeniu do Klienta.

  1. Reklamacje dotyczące problemów technicznych (np. brak dostępu do pliku) można składać na adres e-mail kontakt@trenpablo.pl.

  2. W przypadku błędów w indywidualnych produktach Klient może zgłosić reklamację w terminie 7 dni od ich otrzymania.

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych.

VI. ZWROT TOWARU

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć, wysyłając e-mail na adres kontakttrenpablopl@gmail.com W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot musi nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres; do zachowania terminu niezbędne jest wysłanie oświadczenia i towaru przed upływem terminu wskazanego powyżej.


1. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym produktem (lub produktami) klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar jest uszkodzony lub gdy występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


3. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie trzydziestu (30) dni.


4. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu; w miarę możliwości opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z formularzem zwrotu pobranym ze strony Sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: kontakttrenpablo@gmail.com

5. Zwrotu może dokonać tylko klient, który dokonał zamówienia.


6. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie odbiera przesyłek wysłanych do Paczkomatów.


7. Jeżeli sprzedawca będzie zobowiązany do dokonania płatności na rzecz klienta, bez względu na tytuł takiej płatności, w szczególności na skutek: dokonania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonania przez klienta nadpłaty, płatność taka będzie dokonania wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez klienta na formularzu zwrotu lub wymiany bądź w wiadomości e-mail wysłanej wyłącznie z adresu e-mail wskazanego w formularzu rejestracyjnym podczas procesu rejestracji.


8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu publikacji elektronicznych, kiedy klient wyraził zgodę na otrzymanie publikacji elektronicznej przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawieranej na odległość. Produkty cyfrowe zakupione w Sklepie, takie jak plany treningowe czy abonamenty prowadzenia online, po zaakceptowaniu regulaminu i udzieleniu zgód, nie podlegają zwrotowi. Produkty te są chronione prawem autorskim. Zasady dotyczące towarów niecyfrowych zostały opisane powyżej.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie „Polityka prywatności”.